Robuebou

Idag åkte jag och Anna in tidigt med bussen, vilket visar att den är skitsnabb och vi få vänta i ungefär en halvtimma x/ Annars skulle jag ha core idag men vi glömde bort det eftersom jag va så störd hela lunchen xD Hade en oerhört rolig samhällskunskaps lektion idag, och Gezelius är helt makalös xD Har aldrig haft en sådan festlig lärare..

Iallafall så stack jag, Antonia och Alicia (Vi va lite små evil) efter vi hade skrivit ut allt som vi skulle läsa på idag på engelskan, ner till stan och gjorde lite saker, sen gick vi hem till Antonia och myste en stund, härligt värre. När jag vart alldeles för hungrig stack jag hem och åt.

Nått mer har nog inte hänt idag..

Nu ska jag se lite TV sen ska jag sova (Är så oerhört trött nu för tiden.. Sov från 7 igår! 7!!)

Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0