.nörda naruto

Idag ska Erika komma förbi och vi ska nörda Naruto tillsammans. Läste på hennes blogg att hon skulle duscha först dock, men sen!

Idag fick jag en sovmorgon... vilket av att jag vaknade vanlig tid iallafall, eller jag sov faktiskt till 7.15 ^^ vid 9 åkte jag till Antonia och vi nördade tills klockan 10 (Då hade Alicia också kommit) sen fixade vi det vi skulle och gick till kulturmagasinet (som jag skulle knäppa en bild på till min formuppgift) Efter det gick vi upp till skolan.. JA! vi GICK! Det va HEMSKT och jag vart så extremt svettig och uttrött!

Annars är jag nu klar med min formuppgift.. HUH! vad skönt.

Nu måste jag gå och städa rummet. Mamma säger att det va sista varningen innan vi får dataförbud, så-

Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0