IMA MADE NADEMO

Sitter på skolan och har absolut inte fått ett enda skit gjort!

Har inte en bild så jag kan inte börja min uppgift heller.. Men den är ganska enkel och förhoppningsvis blr jag iallafall klar på måndag eftersom vi har den tiden också :D

Annars ska jag och träna idag (Wiie! Bra Moa!) Tror jag iallafall, är extremt trött jusst nu, men ska försöka hänga med (Nu när Anna har fått konka med sig mina tränings grejjer xD Jag vill inte att hon haft en tung väska bara på grund av mig och sen visas det vara helt onödigt.)
 
Iallafall måste jag vänta på att dom ska sluta, vilket är sådär om lite över 1 timme... Jobbigt!

Så egentligen va det onödigt att jag ens drog mig till skolan idag, eftersom jag har inget hät och göra :'(

Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0