.huvaligen

Det har varit ett rätt så händelserikt dygn.

Började med att igår när Mamma lyckades tappa sin mobil i toaletten, jag tänker inte ens gå in på detaljer, men roligt, det va det kan jag lova xD

Sen så vid halv 11 så frågade Erika mig om jag ville med på Big boy med henne och Anna (Ja, Anna va visseligen i rummet bredvid och kunde säga... Men är man lat så är man) Iallafall skulle vi ta 11 bussen in och gå hem. Men med våran ultra super seghet, missade vi bussen så vi fick gå dit och tillbaka. Jag köpte ett mål till ett bajsbilligt pris. (Razs brorsa va den vi köpte av och gav oss billigare :D) Iallafall på vägen hem lekte vi gangstrar och låtsades att vi hade osynliga pojkvänner xD

Haha, sen låg jag uppe till 3 och såg på Ergo Proxy, som sände de sista avsnitten.... tyvärr så somnade jag bort de två sista, vilket suger tärt.

Vaknade vid halv sju och va pigg!

Men sen vart jag trött och sov i typ 1 timme igen.

Sen vaknade jag och drack lite kaffe och åt resten av Majas stjärnchips till frukost :) Det va gottis...

Efter det drog jag till stan och lämnade böcker med Antonia och Alicia, sen gick vi till ungdm. Vilket jag fick vänta typ 1 kvart på min tid. Annars gick allt bra och så.

HAr nyss kommit hem efter att ha suttit på café med Antonia och Alicia och myst och snackat.. HUHU

På tordag åker visst Alicias föräldrar bort... (6)

Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0