foorfooksaaake

Blir inge Alicia ikväll :'( Den jäveln har fan gått och fått halsfluss :'/ Hon kanske itne ens ska med till hudikk på fredag. Antonia är sjuk hon med! Men jag dööör om inte hon ska till Hudikk hon heller :'(

Varför går dom och blir sjuuuuka jusst när jag ska spendera tid med dom (Det ligger en hund begraven här!)

Haha, iallafall så har jag fixat till bloggen lite, det va roligt.

Eftersom jag inte ska vara med Antonia och Alicia får jag nöja mig med Erika och Anna (Som skulle vara med varandra eftersom alla andra hade någon att vara med xD) Fast det lär ju bli roligt det med.

Då blir jag förmodligen själv imorgon på skolan. Tur att vi bara har en lektion :D Sen lunchen kan jag väl spendera med Ls3 (Vilket jag vanligtvis gör endå x))

Gud vilket meninglöst inlägg.. Men när skriver jag meningfulla? (Bortsett från inlägg om lovelife som verkar vara väldigt meningsfulla för Erika Maja och Anna.)

Måste åka till MArie... funderar på att ta bussen imrogon, eftersom våra alla bilar är paj (Vi lånar farfars så länge :D) Kanske kan Daniel sjussa mig.. Han har endå aldrig något annat för sig än loda hemma hos oss..

Vill verkligen göra min hårförlängning snart!

Annars kommer jag spendera alla mina pengar.

Hu, iallafall har jag fått brev och sett att jag fått mer pengar på mitt sparkonto pga räntan? huhu, ska inte röra där så jag får mer, mer, mer (Okej jag har inte fått speciellt mycket xD)

Ja, meningslöst jag vet!

Skriver såååå korta inlägg nu för tiden så jag vill göra ett lite lägre.. Måste bara komma på vad jag ska skriva om.

Anna och Erika åker snart till Östersund, då får jag åka bussen själv varje morgon :'( Det kommer vara tooomt utan mina hängar polare på skolan med!

Funderade ett tag på att sneaka med och förföra klassen med min charm så dom skulle kunna gömma mig där..

Det känns som om jag skrivit extremt slarvigt detta inlägg x)

Annars käns det skönt att jag skrivit lite fanfiction idag så jag slipper pressen på ett tag (fast känner jag dom rätt kommer dom tracka mig om det snart iallafall!)

Ahnyoung~~


image370


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0