allt för kort

Märkte att precis alla mina nyaste inlägg har varit i sisådär en rad x)

Tänkte därför skriva litegranna.

Idag ständade vi undan julen, lite sorligt när jag packade ner vår fina julby, och nu ser hela lägenheten tom ut! Allt är borta :( Nu måste vi vänta i ett helt år innan vi få se allt igen.

Annars har jag och Anna vattnat blommorna hemma (Vet totalt ointressant, men vi vill inte fortsätta tortera dom efter vad vi hört :'( Det är ju sååå stackars dom, så jag vattnade generöst alla växter jag har pillat och lekt med, så dom inte ska vara rädd för mig! (Kanske inte alla fattar..)

Annars köpte pappa pizza till oss eftersom det är det vi gör när vi har greifat och städat undan årets favorithelg. Lite synd, eftersom jag har lite ångest att jag äter så himla onyttigt nu för tiden, men NU. NU ska jag försöka äta bättre, mindre och träna lite.. Jag börjar imorgon :D

Eller faktiskt så funderar jag på att köpa grönsaker nu iställer för godis och sånt.. Ett litet framsteg ^^

Iallafall ska jag se Naruto med Erika snart, SPÄNNANDE! Men skitmangan uppdateras inte förrns nästa helg :'( Har väntat hur länge som helst nu, men så har dom ett jävla bajsuppbehåll!

Men nu ska jag återgå till att skriva lite fic :)
image316
Kim Jaejoong

Ahnyoung~


Kommentarer
Postat av: OMG

Okej jag kan inte motstå, men han är liik kamenashi kazuya där!!!!

2008-01-21 @ 21:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0