acid

Tog åtta-bussen till skolan idag, jag och Anna va helt säkra att vi skulle missa Bosvedjan, men vi hade turen på vår sida, plus att bussen stannade vid oss. Väl på skolan kommer jag försent x) Vi har träffat våran nya lärare och fifflat med vårt nuvarande arbete, dvs att jag satt inne hos Erika och Anna och mojsa. Annars kom jag iallafall litegranna in på prossesen och skulle ut och fota en plats nu, men jag orka inte, så jag få åka in till stan och göra det nån annan dag.

Iallafall åkte jag och Pecke hem med tolv-bussen. Härligt värre.

Idag vet jag inte vad som händer, men nått iallafall.

Har förövrigt börjat planera korea-eventet och Ancafé konserten nu, det håller sig x)
image308

AAAHH~


Ahnyoung~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0