200

200 dagar kvar tills min 18 års dag. Så länge X(

Iallafall så lekte vi på skolan idag, det va roligt, förutom när jag fick sjunga blonka lilla stjärna högt, vilket inte lät speciellt bra.

Annars har jag sett dom två första avsnitten på one tree hil säsong 5. Gissa om jag vart glad att dom sände 2 avsnitt igår :D Men dock måste jag vänta nu varje vecka på nästa avsnitt.


Annars ska jag snart äta.. Inte för jag är så hungrig men det är bättre och äta nu än ikväll så att ^^


Ja, det va väl allt.


Ahnyoung~


image315
Hittade den hära fina bilden på google när jag sökte på min nuvarande besatthetsserie Roswell, jag tyckte hon va så fin i mörkt hår :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0