178..

..dagar tills jag bli 18 xD

Iallafall ska jag in till skolan med halv 11 bussen, kanske är det dagt att väcka sömntutorna Anna och Erika. Har lockat håret nu på morgon, men måste få hjälp med bakhuvudet (Det är egentligen därför jag vill at dom ska vakna nu)

Har storsamling idag, sen mentors och engelska.. Hoppas dagen går snabbt :D

Imorgon ska Antonia och jag till hudik (Min mamma skrattade åt förra inlägget då jag hade skrivit hudik med två kk:n.. Jag trodde det stavades så?) Vet inte än om Alicia ska med men hoppas att hon kommer känna sig bättre.

Även att ag har bränt mig på tre fingrar när jag lockade håret och nu svider det som in i-

Nu ska jag väcka geeksen.

Ahnyoung~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0