-hgvf,hj
asohföoaudgföOWUEGHRÄOU HÄOUJD<SJBF-ÄOUGVSFDÄOUGHV FÄOHCOIåähpiAÄPHIYefäodfse.OKSRUCMIUQEW90SDFJDASKHGÖiehoruh wöruhWEÖFHRwöejrgxznvc-<ncgä<ihesgäoiehötgoiehdfäoih<dvddvihfdsouagsfjbfdvvhpiiryÄWIETHÖAORUYTeufhäfskChähfshl<slhfls<f

Ursäkta, men jag ÄR SÅ JÄVLA LESS OCH IRRITERAD !^WQKjdhufludsalfksDHFÖUSJDHFÖKSBGKFKDSBJK
 DÖ!

öjrgöusdoushoöufdsdfs

Okej, nu ska jag sluta!"jdösohgäsdfjäashdfökahöfihadghsdg
df
g
ahg
ad
fh
j
ag
j
sfgj
gd
j
ghj
jh
l
j
aeprk
WPR
ÅOER
åewoj
fåoej
ågfoje
gåojer'pyj
årogj
RJOH
AEORHJ
AÅOFJH
Öwemj
wåojr
OWEJJG
eåojjå
oe
JOÅEFJ
G
JOG
JOG<SJOG<J
OGJ
OEGJOEJOFJ
OJOEF
JOEFO
JEQUJ
ojå
OJÅFJ
OÅEFOJ
FE
JOQ
EOJQOU
EQUOOJGÅ
eJÅDOVJOÅFAS
ÅJOF

ffan i helvete!

Jag hatar hela världen DÖ!







Näre, jag orkar inte nå mer"!

SFKHFLhgaDKGhwepihgprigha

Dö inte, jag var bara tvungen att få ut min ilska över absolut ingenting någonstans. (Var glad att du inte är i närheten.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0