.svara

1 Vad var ditt första intryck när du såg mig första gången?
2. Har vi pussats?
3. Dricker jag alkohol?
4. Röker jag?
5. Skulle du stå ut att bo med mig i två år?
6. Skriv en mening där mitt namn är med
7. Tycker du att jag har bra musiksmak?
8. Har vi samma humor?
9. Skulle du våga dela säng med mig?
10. Vad är jag bra på?
11. Vilket yrke skulle passa mig?
12. Min sämsta egenskap?
13. Är jag självisk?
14. Hur luktar jag?
15. Ser jag bra ut?
16. Har jag gjort något bra för dig?
17. Vilket/vilka uttryck använder jag ofta?
18. Vad är bäst med mig?
19. Vad gjorde jag bra första gången vi sågs?
20. Tänker du kopiera det här så att jag får svara på ditt?

Kommentarer
Postat av: Erika!

1 Vad var ditt första intryck när du såg mig första gången? Jaa det var säkerligen att du hade mkt saker (spadar och hinkar)
2. Har vi pussats?
Neej
3. Dricker jag alkohol?
Hhöhö Jaaaaa =P
4. Röker jag?
Neeeeeeeeeeeeej!! (Hoppas du läser hur duktig din dotter är Åsa!) XDXDXD
5. Skulle du stå ut att bo med mig i två år?
Alltid.. Så länge du inte okuperar badrummet =P
6. Skriv en mening där mitt namn är med
Hejsan min älskade Moa Amanda Kohtala. Allt bra med dig?
7. Tycker du att jag har bra musiksmak?
Klart. Du har ju så gott som lika som min
8. Har vi samma humor?
Öhhh neeej för du tycker att du själv är rolig och det tycker inte jag =P=P
9. Skulle du våga dela säng med mig?
Jaaa det gör vi ju ofta? ;);)
10. Vad är jag bra på?
Rita saker sedan får färglägga =P XD
11. Vilket yrke skulle passa mig?
Jag tror Psykolog för du dömmer inte andra..
12. Min sämsta egenskap?
hm.. Du Ockuperar badrum XD
13. Är jag självisk?
Nejnejnej
14. Hur luktar jag?
Gott! XD
15. Ser jag bra ut?
Klart sötaste laget
16. Har jag gjort något bra för dig?
Varje dag
17. Vilket/vilka uttryck använder jag ofta?
HAHAHA Jag är så rolig (?), kommer inte på nåt annat
18. Vad är bäst med mig?
Att du är kompis med mig såklart =D
19. Vad gjorde jag bra första gången vi sågs?
Lät mig leka med dig XD
20. Tänker du kopiera det här så att jag får svara på ditt?
Lätt!

2008-02-04 @ 15:00:16
Postat av: anna

erika: är du verkligen säker på att du träffade moa första gången med hink och spade? Du tänker inte på mig och ida eller? O.o

om moa
1 Vad var ditt första intryck när du såg mig första gången?
Säkert att du var en ful bäbis.
2. Har vi pussats?
Jaop :o men inte på senare år xD
3. Dricker jag alkohol?
Ja lite, men vänta om 14? dagar så jävlar :P
4. Röker jag?
Nope.
5. Skulle du stå ut att bo med mig i två år?
Uh, ja jag har bott med dig i snart 18 år, så varför inte två mer.
6. Skriv en mening där mitt namn är med.
Hej Moa jag är bäst.
7. Tycker du att jag har bra musiksmak?
Jaop, förutom de där icke asiatiska.
8. Har vi samma humor?
Absolut...inte. Well..ibland kanske.
9. Skulle du våga dela säng med mig?
Jaop.
10. Vad är jag bra på?
Att vara en snel hest.
11. Vilket yrke skulle passa mig?
Författare.
12. Min sämsta egenskap?
Att du inte skriver lovelife så ofta.
13. Är jag självisk?
Ja, för du håller Lovelifes framtida handling till dig själv.
14. Hur luktar jag?
Ja du, som din parfym.
15. Ser jag bra ut?
Ja självklart, du brås ju på mig.
16. Har jag gjort något bra för dig?
Ja, du föddes :o
17. Vilket/vilka uttryck använder jag ofta?
Kör som erika "Hahaha jag är så rolig, yada yada yada"
18. Vad är bäst med mig?
Att du är min syster vilket betyder att jag aldrig komma mista dig som vän.om du inte dör så att säga.
19. Vad gjorde jag bra första gången vi sågs?
Uh, ja du..ingenting.
20. Tänker du kopiera det här så att jag får svara på ditt?
Givetvis.

2008-02-04 @ 19:28:51
Postat av: raz

1 Vad var ditt första intryck när du såg mig första gången?
Vafaan jag mins inte, men jag mins att ni hade waay to many barbiedolls

2. Har vi pussats?
ahahha nää eller?
3. Dricker jag alkohol?
jaaaaa
4. Röker jag?
sällan

5. Skulle du stå ut att bo med mig i två år?
hahhahha jaa XD

6. Skriv en mening där mitt namn är med
moa brukar gå på toa där hon ser boa

7. Tycker du att jag har bra musiksmak?
jaaa

8. Har vi samma humor?
hahahhaha jaa ibland

9. Skulle du våga dela säng med mig?
Jaa jag har hört att du är lugn i sängen =P

10. Vad är jag bra på?
photoshop, prata, lyssna, rita, skratta och kratta bara för att det rimmar =P

11. Vilket yrke skulle passa mig?
Fotograf eller konstnär

12. Min sämsta egenskap?
Att du har en lilltå som du pratar med.inte vet jag :P

13. Är jag självisk?
näädå

14. Hur luktar jag?
moa

15. Ser jag bra ut?
heell yes

16. Har jag gjort något bra för dig?
jaaa du har fått mig att börja gilla japan

17. Vilket/vilka uttryck använder jag ofta?
"ehh?"

18. Vad är bäst med mig?
Att du är kreativ, och impulsiv

19. Vad gjorde jag bra första gången vi sågs?
öööhhh, du lät mig säkert leka med barbiedollsen

20. Tänker du kopiera det här så att jag får svara på ditt?

yup

2008-02-05 @ 20:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0