.inlägg tillängnat Raz

Raz ringde mig och frågade om jag mådde bra.. eftersom jag inte lagt upp bilder på bilddagboken eller skrivit blogg på flera dagar xD Så nu ska jag sammanfatta lite av dom.

I fredags var jag hemma hos Alicia, jag hon och Antonia. Vi skulle se melodifestivalen och kom itne på förrns vid niotiden att den skulle vara nästa dag... lyckat, jag vet. Iallafall såg vi film, pratade en massa relion och bakade kaka (visseligen satt jag mest och läste tidning eller myste med Alicias katt Trulsa)

Lördagen passerade utan vidare. Satt och glodde på friday night lights och har gjort den enda sens. Nu har jag sett klart första säsongen och är på väg att tanka ner andra.. eller det som kommit ut.

Annars såg jag The covenant idag (Chace Crawford o.o<3) Den va sådär.. skulle varit bättre om man såg mer av hottie.

Fick veta idag att jag kan förvänta (inte 100%) att det kommer ut nya GossipGirl avsnitt i april/maj/juni någon gång.. me glllllaaad

Snackade lite med Annisen idag, Erika har visst blivit sjuk. Får hoppas att hon krya på sig då.

Imorgon är det engelska och jag kom nu på att jag itne läst i boken som vi skulle... fan också, måste göra det imorgon på bussen.. eller lunchen kanske. Har även foto :) Ska kopiera fram bilderna i rödrummet imrgon.. snacka roligt :D:D:D:D:D:D:D:D

Nu ska jag ta nått snabbt och äta och sen ska jag komma i säng.

Ahnyoung~

Kommentarer
Postat av: raaaz

thank you =) uppskattar det verkligen min sköna =))

2008-02-11 @ 22:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0