Hejochvälkomna

Gårdagen va extremt lycklad. Var lite stressad innan jag skulle till Antonia, men hann iallafall eftersom Daniel gick med på at sjussa mig. Hemma hos Antonia åt vi, och.. gjorde inte så mycket mer x)

Vi gick på bussen med massa krongel (Min väska var stoor.)

Väl hemma hos Natalie så var det lite folk där. Och jag och Antonia hade inte ens börjat göra oss klar (myskläder, trassligt hår och inge smink)gjorde oss klara ganska snabbt (Jag gjorde typ inget med håret! Starkt xD) och alla gick därifrån vid 22 tiden skulle jag tro.

Jaja, väl på G-festen va det jätte skojjs! Dansade som en galning och tog massa vatten (Han som stod där va så HET!)

Det va skit svettigt.

Vid halv 12 vart jag alldeles trött och orkade inte med nå mer, så jag satt på sidan och tittade på :')

Men gud, det hände en världans massa saker, och det va extremt roligt att träffa alla Antonias gamla vänner och nya xD Orkar inte skriva allt.

Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0