FOOOOOOOOOK!

BaJSPISSKADHHSFASFH

Hade betygsamtal med Historia och KuHi lärare idag, skulle titta på en grej imorgon, och nu hittar jag det inte på datorn! JÄVLA BAJS PISS!!!!! :'O

Iallafall har jag läst lite av min egna Lovelife och märkt.

Usch, vilken hemsk gramatik jag andvänder... Tur att det bara är folk som fattar att jag inte orkar rätta som läser xD

Annars är jag ganska bra på att skriva.. eller mer, hitta på saker xD

Nu när folk läser detta kommer dom tro att jag har skrivit mer på den.. MEN DET HAR JAG INTE :O:P Funderar att göra det imorgon istället, om jag inte har nånting  viktigare för mig (HAHA vilket skämt.. När har jag nånting ALLS för mig)

Annisen sover hos Elynen inatt, så jag kanske inte få sällskap på bussen imorgon, om inte Erika har piggnat till, det vill säga :'(

Huhu, helt meninglöst inlägg.. Men när är dom inte det :P

Ska titta lite på bilder och klipp av Mitch Hewer.. Han är sööööt :') Det kan få mitt humör till det bättre.

Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0