-

Jag är hungrig :'( Men alldeles för lat för att göra något åt det.

Åker inte in på skolan idag, eftersom vi inte har någon lärare. Sitter hellre hemma och gör sakerna jag ska, går mycket bättre då, plus att varken Antonia eller Alicia är där, vilket bidra till min inte speciellt längtan. Inte för att jag tycker illa om dom andra i klassen :O

Jag känner mig bara någorlunda övergiven av alla utom min mamma och vill helst vara själv och tycka allmänt synd om mig :p

Nu ska jag återgå till att leta om Engelska kulturhistorian..


OH! Glömde nästan säga!!!!!

KOREA SKA GÖRA EN HANA YORI DANGO! OMFG!!!! LÄÄÄÄÄÄÄNGT!!

Hoppas nån Super junior är meeeeeeed! (Dbsk är för mycket att önska) xDxD

Sjukt spännande.

Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0