Jul

Igår var det julafton som alla redan vet. Var bara familjen i år som firade tillsammans, mysigt (Alex kom senare och spelade lite spel och dylikt med oss)

Mina klappar:
Badrock
Kicks presentkort 250:-
Trosor
BH
Kamera stativ
Pennor
Skissblock
Sockar
2 Perfymer
Skrivblock
Nightmare before christmas special utgåvan'
Mobil
Sängkläder
Spargris
Örhängen
J.K Rowlings The tales of beedle the bard

Med mina systrar fick jag:
Alla Harry Potter filmerna som kommit ut.
Singstar: Disney, ABBA, Boybands vs. Girlbands
Spel

Tack och hej!

Kommentarer
Postat av: Cajsa

ÅH! SINGSTAR! :D:D:D Jag får komma hem till dig? XD hehehe.. :P skojja bara.. hade ni en bra jul?

xx Cajsa

2008-12-25 @ 14:02:26
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Moa

haha xD Jaa, jag hade en jätte bra jul :)

2008-12-25 @ 14:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0