Doushite!!

varför köpte jag en varm oboy på pressbyrån några minuter innan jag skulle med bussen? fick dricka upp den på två röda sekunder, så nu har jag bränt mig i hels munnen. Gör skitont!

Sitter iallafall på skolan och väntar på att lektionen ska börja. Ligger nog efter.

Igår hade vi middag hemma. Familjen+ vincent&Alex så klart, Magnus och Eva+tvillingarna och jag bjöd med Antonia. Mysigt värre. Spelade lite spel också. Jag, Antonia och Gollum kom tvåa! kläm på den ni!

Nu ska jag gå och dricka kallt vatten.

Svider som fan i munnen :'O

Ahynoung~

Kommentarer
Postat av: Cajsa

hejsan hoppsan moa! :D

äntligen hann jag titta in i din blogg lite! XD

Har länkat den på min blogg så att jag ska komma ihåg! :)

kolla gärna in hos mig om du vill! :) Håller på och jobbar på en ny layout men det går inte så bra.. XD

xx Cajsa

2008-12-03 @ 21:25:23
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0