Äntligen registrerad

Lite saker har hänt sen julafton.

På Juldagen var det bestämt att vi skulle ut. Anna vart sjuk, så det blev jag och Antonia som va ensamma. Vi började hemma hos Nåni redan vid 6 tiden, klädde oss, sminka oss, såg på tv och shottade en massa. Strax efter 23.00 kom vi ut. Vi hamnade på en stentrappa och träffade en massa personer. Senare gick vi hem vid 00.30 ungefär. Vart en snabb stund ute. Men slösade iallafall inte nå pengar på att ta sig in å krogen.

Igår va jag bakfull som jag aldrig vart förr. Skitäkligt. Har gjort ett löfte med mig själv att aldrig bli så igen! Sötpappa hämtade mig från Antonia iallafall. Kom hem och fick besök av min farbror, faster och småkusiner. Senare kom min andra farbror och lite äldre kusin (ett år yngre än mig) som jag inte träffat sen sommarn 2007. Iallafall så hade vi Harry Potter mys (När den första nämda familjen åkt hem) till någon gång i natt.
  
Iallfall.. Som de flesta av mina vänner vet, har jag inte kunnat se telefonnr på min mobil. Men idag åkte jag och pappa in till telia och registrerade mitt kort en gång för alla. Så efter 3 år så kan jag äntligen se vilka samtal jag missat! En bra sak är ju också att när man registrera kortet så få man 200:- i påfyllning. Så nu mina damer och herrar har jag pengar på mobilen för en gång skull. Synd nog har jag inga nummer, få inte på min gamla mobil där alla ligger sparade :'o

Min mobil



Min älskade Nighmare Before Christmas special utgåva :D

Mina underbara syskon som gav mig denna bok <3

Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0