8

Ska snart åka till skolan. Har haft filosofi nu på morgonen, men jag jobbar själv så jag gjorde klart uppgiften hemma. Har även suttit och sett lite harry potter OOTF fram tills nu. Är fortfarande en halvtimme innan jag ska åka, så jag ska se lite till :D

Ben Barnes for ARO!

Ben Barnes kanske ska spela Aro i New Moon! HETT! Hoppas det blir det. S.M skriver inte i böckerna fysiska åldern för honom så vem som helst kan spela. Jag själv hade tänkt Aro lite äldra.. Men det gör inget om Ben Barnes få rollen... Hottest Cast ever? eller vad? (okej, det är bara jag i min krets som svärmar för Barnes, men visst skulle han vara het som en lite läskig, mystisk vampyr?? Joooooo)


Nu ska jag se HP

Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0