.OH MY FRIEND

Super seg och tråkig på att uppdatera- Jag vet. Men man måste ta vara på de sista veckorna av lovet.

Ikväll ska jag till Antonia och ha mys-pys. Ska även färga håret, har världens utväxt. Vet dock inte vilken färg jag vill ha. Blir det vanliga impuls valet. Men funderar på blekning sen ljustbrunt/Mörkblont/slingor. Typ, det är svårt att förklara. Det kommer iallafall bli bra så länge jag får bort min utväxt. Den är hemsk!

Har även klippt lugg. Igentligen hade jag tänkt och vänta med det till senare på hösten, men va så less på håret mitt. såså.

I veckan har jag inte gjort så mycket. Var och sov hos Haiski i hennes nya lägenhet. Stor var den! Vi tittade på Sweeney Todd. Eller jag och Anna gjorde det, eftersom Hai somnade och Erika stack. Sjuuuukt bra den filmen är!

I helgen är det maknaden- Fifan va roligt vi ska ha! Synd bara att Haiski ska bort på Lördagen :( 

Nu ska jag äta, sen dra mig mot stan.


Dagens låt: Big Bang ft. No Brain- Oh my friend


Boken jag beställt, sista av fyra delar. Lääängtar!


Ahnyoung~


 


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag ska låna den första boken imorgon! :D

2008-08-18 @ 05:34:28
URL: http://flickanmedsvavelstickorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0