.JUST FOR NOW

Inte ens en dag. Knappt en halv dag!

Och jag har läst ut min bok.

Vilket suger, eftersom det va den sista i serien. Men Midnight Sun (Twilight från Edwards POV) ska också komma.. Men den är inte ens klar skriven, så vem vet hur lång tid det tar. Jag hatar faktum att jag läser böcker så snabbt! Nu får jag vänta på filmerna och hoppas de håller måttet! Dock har inte filmen premiär förrns i Mars. Ja, MARS, här i sverige. Det har premiär i november i Nord Amerika. Huhu, patetiska lilla sverige!

Jaja, nog med det.

När jag hade läst ut min bok idag, skulle jag dra till stan och lämna in en film jag hyrt. Ringde till Antonia, vars mamma skulle lämna in resten av filmerna, eftersom de va hemma hon henne. Iallafall visar det sig att Antonias mamma har råkat lämna in en av mina filmer som Nåni lånat. Ganska roligt faktiskt. Men tuur är att våran klasskompis jobbar där så Antonia ringde och Vicky ska ta med sig filmen till skolan xD

Iallafall stack jag och Maja till stan. Köpte hårfärg på Kicks, där jag fick en ansikts mask och nå mer på köpet, för kassöskan va snäll och jag va rent av puckad. Sprang till Hemmakväll, lämnade filmen och kutade till Ica där jag skulle köpa kaffe, stack till hemköp av någon sndledning istället och köpte kaffe, sen tillbaka till Ica och köpte vitlöksbröd som vi ska äta i kväll medans vi ser på Transformers :)

Nu ska jag göra mat, och sen slinga håret.

Dagens låt: Imogen Heap- Just for now
BellWard i hot!

Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0