.EMU FOR MY DEAR

Om en vecka sitter jag en, en gång på skolan. Nu siste året. Sjukt skönt. Vet inte om jag vill att detta år ska gå snabbt eller inte. Visst vill jag gå ut och ta studenten. Men skolan är ju en sådan trygg punk och jag vet inte hur det kommer bli att forsas ut i vad vet jag. Har diskuterat att sticka och jobba i norge med Antonia och Natta. Vi får se hur det blir.

Dåliga och bra nyheter har lyckats nått mig i helgen.

Dåliga: Harry Potter HBP, kommer inte ha premiär förrns nästa år! (och ändå har trailern och teaser kommit ut där det står 21-11-08)

Bra: I och med att Harry Potter blir framskjutet har det bestämts att.. dum dum dum Twilight kommer ha premiär 21-11-08 istället.

Vet dock inte om Twilight premiärern gäller i Sverige dock.

På marknaden spenderade jag inte så mycket pengar. Köpte ingenting utom 1 Ancafé hood och en karusell biljett.
Dock har jag spenderat massa pengar runt omkring, som på hårfärg, Breaking Dawn och massa sprit och godis.

Har iallafall sett Transformers idag. Har haft planer att se den typ hur länge som helst, men det har aldrig blivit av. Jag hade iallafall missat något. Den amerikanska filmen (Ja, nu kommer det från anime-freaket) överträffar (Enligt mig!) animen!

Håller annars på att ta ner massa Don Bluth filmer, te x. An American tail, The secret of the NIMH, Anatsacia och massa mer. Älskar dessa filmer har Ressigerat/Skrivit


Gackt: Emu for my dear
Antonia, Jag, Hai


Jag vill att min bok ska komma!

Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0