WIIIEEE

Nu! Har jag fått min Tvxq paket. 2 dvder (Konserten) En photobook, en stor poster och månads bilder (almenaka grejjs) Me is lycklig och nu är min idol hylla ännu mer fylld :D Snuuugt!

Va också ute och knäppte kort (Eller Ida skulle knäppa på mig) Det va roligt och jag såg up som en äkta lollipopp men alla möjliga färger.

Imorgon har jag gitarr <3 Är så himla roligt, bli dock bara jag och Anna eftersom Antonia är i Stockholm den losern. På eftermiddagen har vi självstudier (SKÖÖÖÖÖNT!) Eftersom Josefin(lärarn) är i stockholm. Jag och Alicia ska sitta med uppgiften vi fått på lunchen och för hoppningsvis så kan vi åka hem relativt tidigt.

Imorgon kommer mamma annars hem :D Ska bli härligt dock kommer datorn i vardagsrummet vara upptagen hela tiden igen... tråkigt xD



Men iallafall nu ska jag bada

Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0