Vandrarna

Har varit ute och knäppt en himla massa kort med Gollum i över en timme nu, oerhört snygga. Håll utkik på bdb för jag ska lägga upp dom senare. Iallafall vart det nästan 300 kort skulle jag tro, så alla få ni inte se :D Det va iallafall skitaroligt och vi tog en glass på frasses också (gott)

Va en massa tjaffs när vi skulle köpa glassen för vi va törstiga(Vela köpa dricka)och hade bara en 50:- med oss så vi bestämde oss för kexbägare, men då kunde man inte få topping som jag ville, ja, så sket det sig. Då skulle jag ha en bägare med topping, och Maja Kexbägare, men då hade vi endå inte pengar så då skulle hon ha en bägare med dopp, men det kunde man inte, då tog hon en stut med dopp och jag ville också ha en strut, men det kunde jag inte få med topping, så det slutade med att jag iallafall hade bägaren och Maja våfflan. Sen kom vi (Gollum) på att vi kunde fråga efter vatten..

lyyyyl

Nu ska jag glo igenom bilderna.

Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0