Torsdag morgon

Funderar på om jag ska åka in med 11 bussen idag, få se hur klar jag är. Ja, klockan är bara 7.30 typ men iallafall, det händer lätt att man glömmer bort tiden nu så där på morgon.

Huhu vi börjar visst inte förrns 12.30 på storsamlingen och vi har ingen mentorstid... Jag har allt tur xD

Iallafall så har jag bara foto idag, vilket jag gillar oerhört mycket, vi ska ha redovisning och jag kom nyss på att jag måste skicka grejjerna på FC.

Annars var jag och Maja själv igår, Anna va hos Elyn skulle jag tro.

Det va tomt, eftersom Maja va ute hela dagen. Det är skit skumt när man är så pass stor familj och sen är man ensam hemma någon dag, det är ovanligt som fan.

Men men, nu ska jag äta frukost :D

Ahnyoung~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0