.sometimes you can't make it on your own

Snart kommer Mor och Far hem :) Dom har som sagt varit i stockholm, och skulle egentligen kommit hem för ungefär 2 timmar sen, men eftersom doms tåg vart inställt tror jag dom fick ta buss istället, vilket resulterar till längre resa.

Annars har barnvaktiningen gått super. Tvillingarna har varit jättesnälla. Vi va på stan igår och mös. Det vart inte så mycket shopping eftersom tvillingarna va ganska rastklösa av att gå runt i affärerna. Så det vart väl mest tid på McDonalds och Lekplaneten.

Iallafall så när Mamma och Pappa kommer hem så ska dom köpa med sig mat som -håll i er- komer resultera i att jag ätir skräpmat 5 gånger denna vecka! Ja, tro det eller ej, det är sant. Jag kommer fan blobba upp till en gödad gris.

Måste nog ställa mig på orbitrecen ikväll isisådär 5 timmar för att komplitera maten.

Har annars fått en extrem nostalgi på relativt gamla låtar så nu spelas Samson, Release me, Sophia och diverse liknade låtar repeat här :D

Har laddat ner alla 5 Harry Potter filmerna igår, så vi tittade på 1:an och 3:an igår.. Jag vela se 2 också men det får jag göra idag/kväll om inte mamma ske sitta vid tv/datorn..

Fast nu kom jag på att Raz frågat om vi skulla gör nått. Jaja, Harry Potter imorgon då :D

Vända upp och ner på hemmet imorse i sökande av min Harry Potter 7 bok, men jag hittade den inte nånstans, och endå var jag helt övertygad att jag hade fått tillbaka den, men jag ringde Ida som inte svarade och sen Daniel dom berättade att han hade den, och förhoppningsvis kommer hit med den idag.

Efter det ringde Ida och frågade vad jag ville och jag sa att det inte va nått, då blev hon sur för hon hade laddat sin mobil med 300:- för hon skulle ringa upp.

HAHA

Ahnoyung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0