Skööönt!

ÄR SÅ JÄVLA LÄTTAD!

Äntligen är redovisningarna slut, sååååååå skööönt.

Hade sista psykologi lektionen idag och skulle skriva vad som va minus och plus, och ärligt fanns det inte nått påå minus med kursen, förutom kanske att den va kort. Men Pernilla är en av dom bästa lärarna så att, hon fick ju fan tillochmed Samhälle A att bli roligt.

Nu väntar jag på bussen som kommer om 20 minuter, vill komma hem nu :3

Ikväll blir det barnvakt och stannar så tills på Söndag eftersom Magnus, Eva, Mamma och Pappa sticker till stockholm dom noobsen.

Anna ska dock inte vara hemma, så jag Maja och Mamma och Pappa får åka själv och köpa mat tills helgen.

Kom nu på att Pappa är hemma så ska gå och ringa och fråga om han vill komma och hämta mig :D


Dagens låt; Hoist the colors - potc ost

Ahnyoung~


Kommentarer
Postat av: Maja

Läste jag fel, eller kallade du mej Maja? Gahahhahahahaha!

2008-04-04 @ 16:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0