helg!

Äntligen helg!

Idag hade vi andra gitarr lektionen, det går skitbra för mig :) Men nu ska vi börja göra massa kompicerade saker, så vi få se hur det resulterar sig. Antonia som redan är relativt bra kan redan allt det komplicerade som vi ska lära oss, och Anna som är minst praktisk förberädd än alla oss har det lite svårt. Men det klarar hon. För jag har blivit extremt mycket bättre och kunnigare på bara 2 lektioner.

Annars skulle jag ha seminarium idag, hade pluggat som en galning igår och imorse för att ha det inprintat i hjärnan. Men så glömmer lärarn bort mig?! (Jag sitter och väntar i 20 minuter och hon kommer inte) Iallafall vart det ingenting (Han jag skulle ha med va inte där) så jag måste göra det på måndag, tääärt, då måste jag sitta Söndag kväll och plugga.

Slutade annars tidigt, vi fick en uppgift på KuHin extremt rolig kommer den vara eftersom vi får andvända våra inriktingar, jag ska måla, rita en bild baserad på en låt, snuuuugt kommer det bli :) (Länge sen jag fick rita nått på skolan eftersom den enda bild inrikts kursen vi har jusst nu är foto)

Gick ner på stan med Alicia och Antonia (Dom skulle leta presenter till Pojkarna doms) Men gav upp efter runt en kvart eftersom jag va så hungrig.

Även på busshålls platsen så va det en engelsk kristen tjej som frågade en massa frågor till en annan tjej(Ja, jag tjuvlyssnade! Som om inte du har gjort det nån gång) Men iallafall så berättade den hära kristna tjejen att hon hade ett personligt förhållande med gud. Nu vill jag inte narra kristna men gud, jag kunde inte sluta fnissa så jag ställde mig och tittade in i glaset och låtsades läsa busslistan.

Helgen kommer vara seg, har inte planerat nånting, men ska väl sitta med böcker och plugga svenska som jag har extremt mycket att göra i. Huu. Men det blir nog en lugn härlig helg hoppas jag, kanske lyckas jag och Pecke se lite Naruto om vi har tur (Va månader sen!)

Snart ta även tjejerna studenten och jag ha ju så en massa jag måste köpa present till, tusan också. Jag kommer bli pank. Ska köpa Miyavi biljetten i veckan, måste ta ut ett recept i helgen.. och nu det här :'o Jag som skulle spara. Ska se till att jag får massa presenter av dom när jag tar studenten med!

Jag satt på internett ida då, och gick in på ett forum om Skins (En serie jag följer) och tamefaaaan lyckas jag inte få den värsta spilern?! JOOO! Jag är sååååååå puckad och tittade vad det stod i rutan som är markerad som 'spoiler' Jag får skylla mig sjäv :'o

Nu ska jag för miljonte gången lägga mig i badet :)

Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0