Hejhopp

Kom nyss hem, är så jävla trött -o-

Vill dock inte sova, eftersom då kommer jag inte somna igår. Har typ sovit kring 3 timmar inatt eftersom Anna kom vid 00.00 och frågade om jag ville se Harry Potter 5 med henne xD

Ja, vid la oss ner i vardagsrummet och glodde, var av vi senare somnade.

Vaknade vid 6 eftersom jag skulle duscha -.-

Iallafall har jag haft första lektionen gitarr idag, så mina fingrar gör oooont~ Men det va as roligt, och Anna och Antonia rockar fett :D

Annars hade vi KuHi vilket också va skit roligt för vi skulle leta symboler (Min grupp fick inom relion) men det resulterade i att vi snackade disney xD

Nu ska jag ÄTA eftersom jag är såååå hungrig (Endå åt jag as mycket till lunch o.o)

Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0