Gossip Girl

21 April är ÄNTLIGEN här!

Ikväll är Gossip Girl tillbaka! Visserligen kommer jag kanske få vänta tills imorgon eller tillochmed tills på Onsdag innan jag kan ladda ner avsnittet, men va gör några få timmar eller dagar ?

Kom nyss upp ur badet. Måste verkligen sluta bada så mycket, eftersom jag har börjat blivit jättetorr på kroppen, hemskt, jag vet. Men mitt eget fel så, få väl köpa mer bodybutter

Annars va skolan härlig idag. Hade Foto på morgonen och fick se film om en känd fotograf, skitbra och intressant, hjälpte mig mycket med inspiration till fotoprojektet, men få se om det bli så. På lunchen satt jag, Antonia och Alicia ute, det va lite kallt men va gör man inte nu när våren äntligen smyger fram. På KuHin såg vi klar filmen och Nemiskeppen och fick uppgift (Som vi ska ha seminarium imorgon på!) Ska läsa igenom det ikväll och imorgon -.-

Nu ska jag göra något att äta, eftersom jag inte ätit sen imorse (Förutom hårdbrö till skollunch)

Ahnyoung~ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0