Glad Valborg!

Sitter hemma och har ont magen, eftersom jag nyss vräkt i mig en halv tallrik strips (Ja, jag äter SÅ onyttigt) Iallafall så tog dom mig och min fina känsla av hälsosamhet i ett svep. Men va gör man?

Kom hem tidigt idag och tränade mitt pass på en gång eftersom jag insåg tidigt att jag inte skulle kunna göra det ikväll och inte skulla ha tid om jag väntade.

Duschade och voila! Här är jag redo för äventyren som ligger framför mig.

Väntar då på att Antonia ska ringa, sen drar jag dit och gör mig iordning till utgången ikväll, mäste äver konka med mig Antonias Kubb som har varit här sen några dagar innan min 17:de födelsedag Dvs~ 26 Juli 2007 xD

Finns inte så mycket att tillägga.

Dagens låt:
Imogen Heap - Just for now



Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0