Geekhole

PICK ONE..
1. Pierca näsan eller tungan?
 Vad jag skulle göra? Inget tro jag.. Näsan isåfall
2.Vara seriös eller rolig?  Beror på tillfället
3. Dricka röd eller grön mjölk? Inget!
4. Brinna upp eller drunkna?  Drunkna
5. Umgås med dina fiender eller föräldrar? Föräldrar?

SVARA ÄRLIGT..

1. Tycker du om någon? Inte nämningvärt
2. Sol eller måne? Sooool :D Fast mysigt på sommarkvällarna med måne också
3. Vinter eller höst? Sommar
4. Vänster eller höger? Relativt vänster
5.Soligt eller regn? Sol såklart!
6. Vaniljglass eller chokladglass? Choklad mums, vanilj usch!

OM MIG..

2. Hur mycket är klockan just nu? 20.46
3. Fullständigt namn? Moa Amanda Kohtala
4. Vart vill du bo? I Syd Korea med min man Yunho såklart och leva på hans tillgångar
5. Hur många barn vill du ha? 25! Näe, 3-4
6. Vill du gifta dig? Japp!
7. Rullar du spaghettin eller skär du den? Rullar
8. Har du ätit sushi? Kommer nog aldrig ens i närheten av att försöka
9. Favoritglass? Pekannöt
10. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? Musli
11. Humör? Oerhört trött!

HAR DU... DE SENASTE 24 TIMMARNA:

1. Kysst någon? Nej
2. Sjungit? Ja, har sjungit flr fulla muggar idag!
3. Blivit kramad? Nej, faktiskt inte
4. Känt dig fånig? På gitarrlektionen!
5. Saknat någon? Näe, tro inte det, eller jooo. Antonia när hon tog sådan himla lång tid att gö in och snyta sig idag.. xD
6. Dansat galet? Hohohohohoh Harry Potter igår säger jag bara!
8. Klippt håret? Nej
9. Gråtit? Ja, fast det va för mina ögon vart torra så dom började rinna.
10. Ljugit? Nej
11. Blivit kysst? Nej

GREJER:

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? Ja, eller typ
2. Har du en hund? Aldrig
3. Tycker du att du är attraktiv? På mitt eget sätt. Ja
4. Sover du helst själv eller med någon? Själv
5. Tror du på spöken? Nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0