.confession of a broken heart

TJEJTESTET 2008 - DU ÄR FEG OM DU INTE GÖR DET!

1. Vilken BH har du på dig just nu
Ingen

2. Vilka trosor har du på dig just nu
Boxer, khaki färgade med rosa spets xD
3. Är du nöjd med dina bröst
Varför skulle jag inte va det

4. Är du nöjd med din rumpa
Nej :O

5. Uppsatt eller utsläppt hår
Upsatt i en knut mitt på huvudet. 

6. Hur skulle du beskriva killen som du just nu tycker om
Intressant
7. Vad är det första du kollar på när du möter någon av det motsatta könet
Skulle tro stilen, sen är det ögonen.

8. Vad är din åsikt om homosexuella killar
Desamma som hetrosexuella

9. Vart vill du helst bli kysst
Munnen

10. Och om inte där
Jag tror jag gjort det hära testet förut xD Nyckelbenen / Halsen typ

11. Har du några snygga killkompisar
Jadå 

12. Har du kysst ngn av samma kön
Jag tror det, på fyllan nån gång.

13. Vad är ett plus på motsatta könet
Han kan ha het kropp o.o

14. Vad är ett minus
När dom försöker vara super Macho

15. Är du en hejjare på att kyssas
Haha, har iallafall aldrig fårr klagomål... Men kan inte säga att jag fått speciellt mycket beröm heller xD Du få testa nästa gång du träffar mig och döma själv :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0