.all by myself

Pappa är på firmafest
Mina två äldre syskon bor inte hemma
Maja är hos Emma
Anna ska ut på krogen

Så, ja, det bli väl jag och Mamsen ikväll så fast Mamma spelar World Of Warcraft, så henne har man inte speciellt mycket kontakt med för tillfället.

Så jag blir All by myself ikväll :'o Men vad gör det. Jag hade endå tänkt spendera kvällen framför TVn och slöat.

Ida kom förut, hon hade köpt Chopsticks till mig, rosa hjärtformade, skit söta :) Det va en väldigt ovanlig gest av henne att ge oss nått sånt spontant (Hon är rätt så sparsam xD) Men det va skit sött :D

Nu måste jag bara skriva: Jag har gått tillbaka till min normala vikt igen, jag sjung halleluja förut xD Haha, Jag tror det va pågrund av dom 5 dagars skräpmat förra veckan som jag gick upp.

image429


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0