-

Idag har jag gjort klart alla Psykologi uppgifter jag har. Nu ska jag bara plugga lite på redovisningen i morgon (Ska prata på engelska) och sen försöka hitta något som jag kan se ut som John Lennon i, eftersom jag ska prata om The Beatles.

Iallafall har dagen varit givande. Åkte in vid halv 10 till skolan efter att det skrivits klockan 09.00 ungefär att min klass skulle ställa i ordning storsamlingen. Ute i tid, det är dom. Men det va tur att Anna och Elyn skulle åka bussen iallafall, så att jag redan tidigare bestämt mig för att göra det med.

Kom till skolan, det va typ bara Björn och Maja som va där och ställde till stolar när jag kom, då vart vi tre, efter ett tag kom Kalle, sen lite fler, då gick det massa snabbt.

Hade storsamling och träffade Antonia på nått som verkar flera år.

Fick även sitta i rummet och äta lunch, eftersom det inte fanns nå plats alls, SKVADERN SKAFFA EN STÖRRE MATSAL! typ 1 klass får plats i den matsalen. Iallafall peekade alla mig hela tiden (Till och Med Anotnia och Alicia som satt med mig) om att man Inte får sitta i rummen, men va fan bry jag mig, jag va hungirg som en gris och skolan får skylla sig själv.

Tittade senare på redovisningar på KuHi och Eng. Det vart bara 2 grupper som redovisade på 1 timme! Vafan redovisningen skulle gå på 10 minuter ungefär. Men är man esteter och vill spexa så är man.

Tittade på 2 redovisningar sen så kunde inte resten av grupperna gö nått så vi slutade 14.00 :D Tyvärr så ser jag när jag kommer till rummet att klockan är 14.01 och inser att jag nog måste ha missat bussen, så jag fick vänta i 1 timme innan nästa, men det gör inget eftersom vi satt och fixade till redovisningen då..

Kom hem, bada (Ovanligt?) och satt mig med Psykologin och min dag är fulländad. Tyvärr är jag hungrig, men Pappa jobbat kväll, Mamma är och jobbar i Stockholm och Anna är i silje för att vara barnvakt, så det är jag och Gollum vilket resulterat enbart lathet.

Ska nog fråga om hon vill dra till pizzerian.

Långt och meningslöst inlägg som vanligt, men va gör det ni har iallafall nångting att läsa vettja :D

Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0