SKOLFOTO

JA, då hade vi juh skolfoto idag då, klockan 12.35 kom jag på att jag skulle sminka mig.. Vi skulle ha foto 12.40, så jag sprang till närmsta lediga toalett och 'pudrade näsan' thehe, iallafall fick jag höra att man inte va tvungen att ha ett enskilt foto så det va bäst att jag skulle slippa det! Men iallafall skyndade vi oss bort till djungeln (Pentryt heter så) och skulle fota, jag fick stå alldeles i mitten i mellanraden vänd så att min blåa lugg skulle synats, egentligen så skulle jag hamnat åt andra hållet men jag smet dit istället xD

Haha!

Iallafall va fotografen redigt het så jag bestämde mig att ta ensamt fotot på mig själv, men jag tror min tid på tumanhand med killen varade minst, jag va typ klar efter 15 sekunder eller nått, han tog juh bara en bild och sa inte åt mig att sitta på nått annat sett så att.. huhu... Sen skulle han säga till mig vem som skulle in efter mig, men jag va så trög och frågade vad hela tiden, sen så gav jag upp och låsadets att jag hade fattat... Han hade visst sagt att daniel skulle in efter mig.. xD Så det tog sin tid innan fototagningen fortsatte för ingen visste vem som va nästa xD.. Opps, mitt fel. Men vaddå man bli väl okoncentrerad om det är en het kille som snackar med en. :P

Ahnyoung~

Kommentarer
Postat av: Erika!

HAN ÄR PAXAD AV MIG! *SKÄLLER* XD

2007-09-25 @ 20:20:36
Postat av: Anonym

NEEEEEJ! MIN MIN HEEETTING!

2007-09-26 @ 12:52:13
Postat av: Erika!

Ska det blir bråk här nu eller =O HAN ÄR MIN! Här kör vi på claima! Och jag claima först! Föresten så läspa han! =P

2007-09-26 @ 14:59:33
Postat av: Moa

Haha lol xD

2007-09-27 @ 09:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0