kyla och mygg

Ja, imorgon bär det av till alnön i kylan och bland myggen (om dom inte redan har dött av kylan det vill säga.) Jag ska inte ha med mig speciellt mycket, skiter i alla regnkläder ich sånt, och fokusera på maten har jag gjort (a) Iallafall, så har pappi sagt att han kan sjussa oss till nån skola där vi ska samlas och gå vidare in i skogen xD Antonia, Alicia och jag ska dela tält, ett 2-manna även, men jag klara nog av det, jag har kunnat sova i ett tält förut.

Anna och alla säger att det är asa jobbigt att gå, och det kommer det nog att vara, men det överser man när man har så roligt med klassen efteråt. Hoppas det bli som lögdö och klassen (Och NV2B som åker med oss) gör det mysigt med brasa och gitarrspel och allsång, asa roligt =)

Har förövrigt sett på Kyle XY idag, till senaste avsnittet, så nu måste jag hålla på att vänta en vecka om gången på nästa, och det suger juh. Fast jag ska nog se om första säsongen, eftersom jag har typ inte varit så uppmärksam vad som hände så att.

Har även sjungit kareoke men Anna, Maja och Mommi, och jag och mommi vann överlägset med 9-5 Mwhahah! Dock var jag den enda som drog in poäng till oss xD Haha.

Mamma har bestämt att köpa nästa singstars som snart kommer ut (Rockballader & Svenska Shlager) Och eftersom hon vill vara så bra som möjligt redan från början så har vi tagit ner alla låtarna från Rockballader skivan och drygar igenom dom ny, för nästan huvudvärk >-<

Även att typ igår frågade Maja mig om jag kunde leta redan på Oliver och gänget, eftersom hon hade velat sett den asa länge, men tyvärr hittade jag den ingenstans och kom på att jag faktiskt också ville se den, så jag letade lite till men med ingen framgång. Sen idag när jag går in och se vad det skulle vara för film på Disney channel klockan 19.00 så ser jag att det är den och skriker till. Mommi och Pappi trodde nån gjorde illa sig och vart helt galna (Dom är ganska paranoida när det gäller våran säker het) Som gör så att jag kommer in på nästa samtalsämne.

Igår när jag vaknade hemma hos Antonia så tittar jag på mobilen, som låg i jackan på ljudlöst, så ser jag att jag har 43 missade samtal, och det är mamma som inte kunnat sovit på hela natter, stackarn. Jag hade tydligen sagt att jag skulle ringa när vi va på fest kvällen innan, men jag hade totalt missat det, så jag köpte glass och smörade upp till henne hela kvällen xD

Måste även lämna tillbaka mina låneböcker snart, men det är en annan historia.

Ahnyoung~




Super Junior -Kyuhyun =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0