HELVETES JÄVLA PISSBOLL!!!

Ja, nu funkar min sepe mp3 igen!!!! Jag blir så less på den så jag tror jag DÖR! Jag som hoppades att den äntligen slutade funka så jag skulle få mina pengar tillbaka men så klart INTE med min tur! Så nu måste jag vänta två månader iallafall innan jag kan göra hårförlägning! :'( Och vem fan vet om jag klara av att spara hela mitt studiebidrag i en hel månad?! Inte jag iallafall, nu när Erika fyller år och Antoina har flyttat hemifrån, kommer det bli mycket umgänge med tjejerna och då kanske man måste ha ekonomiska förutsättningar för att göra något speciellt!

Huhuhuhu, vad less jag blir! Jag skulle ha kunnat göra min extensions nu i oktober annars :'( Så nu får jag nöja mig med att färga håret. Jag hade bestämt svart men nu när jag tänkt efter funderar jag på att göra det ljusbrund- Den färgen har jag aldrig haft :) Men vi få se..

Iallafall har jag nyss ätit upp nästan en hel pizza och jag mår redigt illa av den nu, men jag slog vad om jag kunde äta upp den eller inte... huhu.


Lyssnar förövrigt på Suju- Don't don nonstop nu, eftersom jag ÄLSKAR Shiwon-Kyuhyun-Kangin-Yehsung parterna x) ja iallfall så är dom heta allihopa i Mvn men jag har fortfarande lite delade tankar om nya Sungmin.. Innocent Sungmin :'(  xD

Iallafall så blir det Unicef möte men Haiski =) Det ska bli redigt intressant :D:D:D:D:D:D:D

fredag, fredag, pengar, peangar!

Ahnyoung~


Kommentarer
Postat av: Erika!

"jag ÄLSKAR Shiwon-Kyuhyun-Kangin-Yehsung parterna"
JAG MEEEEEEEEED!!!!!!!!!!!!!!!!!

2007-09-24 @ 08:02:56
Postat av: Moa

JAAA! DOM ÄR BÄÄÄST! *lyssna jusst på Kangin-Yehsung parten xD

2007-09-24 @ 12:49:25
Postat av: Erika!

AAAAAAAAAAAAAAAA ÄLSKAR!

2007-09-25 @ 08:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0