HELG

Helg igen, har dock bara varit på skolan 2 dar denna veckan, men jaja.

På bilden ska vi göra fåglar och jag ska göra en kattuggla till skvaderns fågelpark, det ska bli roligt.

Ja, iallafall så är Anna, Erika och Elyn på spar och köper gott till oss, för dum, dum, dum, dum INATT är det ANIME maraton på 2an Mwhahahah, tror inte jag har sett nå mer än spirited away (stavas det så?) av filmena som ska visas, men jag ser fram emot allihopa.

Har även färgat håret idag. Skulle göra lila slingor men ack så hittar inte jag färgen min, men ska se om jag hittar den i helgen.. Istället så tog jag det sista av mitt vita färg och det blev lite vitt iallafall, men jag får hoppas att det räcker.

Jag och gollum var på stan idag och vi köpte en varsin sjal, jag en rosa-vit med hjärtan och hon en svart-röd. Iallafall köpte vi vax också, så jag har vaxat lite av benet idag, det gjorde inte så ont faktiskt men då lät jag det inte stelna helt heller så jag har bestämt mig att göra det riktigt i helgen xD Wiiie. Men ska vänta i 24 h minst för att se om jag fått nå utslag av det..

Iallafall så funka Utorrent igen, var nå fel på den igår och jag höll på att få nån psykbryt...

Aja, nu ska jag göra nått annat, baibai

Lite random bilder
 

ALNÖ



Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0