Frågor-Svar

Jag kommer från: sverige
jag är just nu: besviken som fan
hur gammal är du: 17
tycker du om någon just nu: Ja, eller ganska iallfall
om sex månader: Är jag sex månader äldre än idag.
jag samlar på: mangor?
gröna eller röda äppeln: RÖDA, gröna är bara sura och äckliga x/
vem ringer du när du är arg/ledsen: Jag ringer aldrig.
gillar du golf: Näe, inte speciellt mycket.
vilken tid gick du upp idag: 08.00
har du sovit i din egna säng inatt: Yes
har du strumpor på dig nu: Nej.
hur svarar du i telefon: Hej det är Moa. Fast till mamma och pappa säger jag hej mommi/pappi
är du ensam nu: Nej, Gollum stirra mig över axeln, och pappa sitter i soffan, sen får vi inte glömma min hemliga kompis Kurt.
vad ska du göra ikväll: Sova-
vad ska du göra imorgon: Skola, sammhälle hela dagen x( Sen ska jag väl hänga med girlsen.
var vill du bo när du blir stor: Syd-Korea
är det okej att gråta: Självklart.
när grät du senast: Alldeles nyss.
vilken årstid tycker du bäst om: Sommar, deffenitivt
laddar du ner musik och film från Internet: Jajamensan!
vad skulle du göra om du vann en miljon: Korea.. Måste jag säga mer?
bär du glasögon eller linser: Japp, när jag läser, tittar på tv eller sitter vid dator.. eller jag ska göra det iallafall.
tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: deffenitivt inte, alla får ha vilka kläder dom vill, om vissa vill köpa dyrare eller billigare är det doms ensak.
när går du upp ur sängen typ en helg morgon:
9?
har du piercing: Yes.
vill du gifta dig: Ja, men en rik, het man.
vill du ha barn: Många egna och adopterade.
solar du ofta: Nej, fast jag skulle nog behöva lite.
är du bra på att laga mat: faktiskt så är jag det.
gillar du att dansa: Japp, speciellt med Gollum och Anna.
är du flygrädd: Nej.
hur vig är du: Ja... dom kallar mig kylskåp så..
vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
vilken är din favorit glass: Choklad
tror du på ett liv efter döden: Nått måste väl hända?
tycker du om sushi: Har aldrig vågat testa.
vad äter du helst när du ser på film: godis, chips, popcorn, naturgodis, grönsaker och dipp... Ja ganska mycket..
lever dina föräldrar tillsammans: JApp, och dom har vart gifta i 25 år x)
vad heter du i mellan namn: Amanda
är du morgon eller kvälls människa: Båda (Jag behöver inte speciellt mycket sömn)
vilken ögonfärg har du: ibland grön, ibland blått.. det beror nog på ljuset kanske?
vilken hår färg har du natuligt: Blond
vilka hår färger har du haft: Blond, brun, svart, röd och nu vitt med lila.
har du någon gång gråtit dej till sömns: Japp-
biter du på naglarna: Nejdå
är du beroende av något: Alla mina asiatiska intressen samt vänner och familj<3
röker du: Nej in så ofta.
hur ofta tränar/motionerar du: inte ofta alls, fast det bli lite promenader då och då.
Senaste låt du hörde: Reila - The GazettE
vad gör du på helgerna: Slappar, festar. Olika varje helg.
brukar du bädda sängen: Om mamma och pappa säger till.
hur många timmar sover du på en natt: ~6 h oftast, fast ibland kan jag sova nästan 10 h
senaste bok: Gravitation 11
har du kysst någon under den senaste veckan: Nope!
vad var det senaste du sa: MEN JAG SKA!
önskar du att du bodde någon annanstans: Japp, fast vart jag än skulle vilja bo, skulle jag vilja ha familjen med.
vem kramande du senast: Antonia skulle jag tro.
saknar du någon nu: Näe, tro inte det.
hur många lampor har du i ditt rum: 1
vem ringde dig senast: Ingen ringer mig.. Näe, jag vet inte!
gillar du att slåss: Näe har aldrig provat, och tänker inte ge mig på det i första taget, eftersom jag troligast skulle förlora.
vad är du allergisk mot: tomater.
var du glad igår: Jag va sjuk, så NEJ!
vad är din favoritfärg: Älskar alla färger.
sminkar du dig: Alltid
hur ser ditt rum ut: Extremt stökigt.
känner du dej värdelös: Nej inte jusst nu iallafall.
brukar du tänka på självmord: Aldrig..
har du somnat i skolan någon gång: Vem har inte det?
tror du på gud: Jag säger till mig själv NEJ, men ibland ber jag om jag verkligen vill få nått att gå in..


Kommentarer
Postat av: Erika!

"hur vig är du: Ja... dom kallar mig kylskåp så.."
Utan att kolla på din skrev jag typ samma sak XD

2007-09-14 @ 17:23:55
Postat av: Moa

xD lol

2007-09-14 @ 19:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0