DÖD

Åkte hem vid 04.00 inatt, pappa och Anna fick komma och hämta mig. Jag mådde hyfsat skit och frös som ett as, sen så regnade det och det är jätte obehagligt att ligga i tält då, jag hade asa ont i min rygg och i övriga kroppen, så jag ringde hem och dom fick hämta mig. Jag tror bilen väckte några elever dock, men det överser vi för Yvonne (läraren) sa att det inte spelade nån roll att bilen åkte enda fram efter som jag var sjuk. Haha pity mig!

Har inte gjort så mycket idag, skulle åka in med böckerna men jag hittar inte mitt lånekort, så jag har bara suttit vid datorn och ätit snabbmakaroner. 

Maja kom nyss hem så nu ska jag gå och lägga mig i badet (Våga inte bada när ingen annan är hemma- Paranoid, jag vet >-<) 

Återkommer om det finns nått nytt onödigt att skriva-

Ancafé <3

Ahnyoung~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0