--

Är jätteförkyld och är super trött samt att jag bli så himla pissed-off på hana kimi som blev sepe på slutet av andra avsnittet! Min ögon gör jätteont och min näsa rinner hela tiden och mitt huvud känns som det ska sprängas x/ Idag skulle egentligen alla tjejer på krogen eftersom Erika predrika nyss fyllt 18, men det vart visst bara Anna och Erika, av nån andledning, sen så skulle kasnke nån emr med men whatever, jag skulle dragit med om jag inte varit förkyld och ja.. 17 år då xD Haha, så mamma jag och maja ska sjunga lite singstar (Köpt nya skivan rock ballader idag) Så, sen ska vi se på en ny serie, som jag och mamma redan sett men whatever. Få se om det bli nått mer, men tror inte jag kommer göra nått mer, lägga mig i badet måtro.

Idag var jag annars på stan i en röd tröja (stöd burma-munkarna) Okej, jag visste inte att 'alla' skulle ha röd tröja förrns jag läste tidningen. Iallafall så köpte jag en röd-svart rutig väska, ett par gula hårspännen och en svart myysig mössa.

Nu ska jag gå och bada, och läsa min bok =)

Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0