-

Skola imorgon igen x/ Ja, jag har juh iallafall bild hela dagen så det är skönt.

Igår var det mysigt, vi hyrde filmen 300 som man hört så himla mycket bra om, men jag tyckte den va sådär. Vi sjung lite kareoke, men slutade när jag råkade dra ut sladden mitt i tävlingen och vi orkade inte göra om allt.

Idag ska jag nog inte göra så mycket, ska bada snart xD Sen ska jag göra historia uppgiften, trots att jag inte riktigt vet vad jag ska göra xD Men jag få väl fråga då.

Jaja, har laddat upp bilder från igår på bilddagboken så gå in och titta vetja.

Annars har jag inte gjort så mycket idag, Alicia åkte hem för en stund sen och jag väntade på Ida att hon skulle komma med photoshop för en gångs skull, men NEJ hon GLÖMDE den IGEN!!! Så nu ska pappa hämta den senare!

JAja, Jag hade inte nått och göra, det var därför jag skrev detta oh så intressanta inlägget.

Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0