--

Sitter och lyssnar nonstop på Decland Galbraith- An angel, och jag måste medge att snart har jag lyssnat sönder den, så nu ska jag byta låt, eller iallfall lägga in mer på låtlistan.

Jaja, idag är alla människor borta så ikväll bli det mysis med Alicia. Ska hyra film och köpa lite gott och se film. En film jag vill se mycket! haha, jag läste om den idag även bara, men jag hoppas att den finns att hitta på videoteket iallafall och hoppas den är Yezz närkt för då bli det juh billigare xD

Jaja, igår gjorde jag inte så mycket, Daniel fick hämta mig på skolan, efter en hel dag i sammhällskunskap, men det va en rolig dag iallafall, rollspel gjorde vi, också fick vi måla xD Sen så åkte jag och Daniel hem och jag hjälpte honom med tvätten, jag snor även hans skärp, som han ringer och skäller ut mig för senare på kvällen x) Jaja, sen åkte vi och lämnade min låneböcker efter att jag hade sökt efter mitt lånekort men utan framgång. Men så kom jag in till biblioteket och lämnade mina böcker, sen så säger den dära damen att jag hade mitt lånekort där xD Jag hade antagligen råkat lämna den i en av böckerna tidigare..

Sen så åker jag hem lägger mig i badet (ovanligt?) och sen drar lilla familjen Kohtala till birsta, där så tappar jag min Sasukepin, men hittar den på akademibokhandeln som tur va, vi äter och köper nyaste singstar, svenska schlager (Stavas det så?) sen så köper vi en masssssssa godis (Mest choklad) och åker hem.

Ja, det hände inte så mycket mer..


image169



Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0