-

Vart ingen skola för mig idag, fick så himla ont i magen så det va inte sant, så jag fick trycka i mig två ipren dricka te och ta fram och värma rispåsen. Jaja, jag gjorde  det och satt mig och såg på en film och ny är det extremt mycket bättre, men värken lär komma igen.

Iallafall såg jag ÄNTLIGEN på Perfume, har typ haft den as länge, men inte sett den, men nu så xD Ja iallafall var den faktiskt bra, och killen  är så söt och man liksom bryr sig inte om att han är en mördare, iallafall inte jag, men den va iallafall bra, men det vart en liten wierdo orgie på slutet, asså då mena jag Mega weird och stor orgie, skit skumt va det XD Men lite humor var det också i det.. iallafall i mina ögon.

Jag är as hungrig för jag har inte ätit nått idag alls, jag har visst glömt, och jag tänkte inte så mycket på att äta när jag hade så himla ont i magen. Men nu är jag as hungrig och ska göra nått snabbt, sen ska jag se om jag orka åka in till stan med böckerna, måste verkligen göra det snart, men om jag inte åker idag, åker jag imorgon iallfall tro jag det >_<

På lördag ska jag va med Antonia och Alicia och vi ska ha as roligt, skulle egentligen till huddik?/Gnarp imorgon men jag hade inte pengar nog, och sen kom antonia på att hon skulle göra nått, kom inte ihåg nu va det va men iallafall, så vi få hitta på nått oekonomiskt :D Men det bli nog roligt det med

Annars vet jag inte vad jag ska göra i helgen, några ideer? Fundera faktiskt på att tvinga pappa hämta våran data för en gång skull, Ida har haft den i flera veckor nu och nu få fan nån(Daniel) fixa hennes 90-tals data nån gång! Annars så ska jag iallafall få tillbaka photoshop, jag bli helt galen utan det! FRUSTRERANDE!!!! (6)

Nu kom maja hem så jag ska be henne att göra nått att äta.

Även att jag är bäst och har skapat värsta Hope trenden ser jag xD Den ENDA! på min kontakt lista som INTE har Who am I to say nämd nånstans på sin blogg är Anna och ja, hon är juh den som updaterar en så där en gång per halvår? xD Bara för det ska jag också nämna den, för jag har faktiskt inte nämt den, jag körde med den andra låten Lighthouse i förra inlägget xD

Who Am I To Say

Love of my life, my soulmate
You're my best friend
Part of me like breathing
Now half of me is left

Don't know anything at all
Who am I to say you love me
I don't know anything at all
And who am I to say you need me

Color me blue I'm lost in you
Don't know why I'm still waiting
Many moons have come and gone
Don't know why I'm still searching

Don't know anything at all
And who am I to say you love me
I don't know anything at all
And who am I to say you need me

Hmmm hmmm mmm
Uhhh oohhh aahhh
Hooo aahhh ohh ohhh

Now you're a song I love to sing
Never thought it feels so free
Now I know what's meant to be
And that's okay with me

But who am I to say you love me
And who am I to say you need me
And who am I to say you love me

Mmmm hmmm

I don't know anything at all
And who am I to say you love me
I don't know anything at all
And who am I to say you need me
I don't know anything at all

I don't know anything at all
I don't know anything at all
I don't know anything at all


Fast alla som kommer läsa detta har juh redan den på sin blogg, kreativt, Moa, kreativt. -_-;;

Random bilder på mitt hår detta år... Ska snart gå svart igen tror jag!



Bara för jag har den BÄSTA klassen <3
image168



Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0