Trött.

struntade i skolan idag, är trött samt almänt irriterad på allt och alla och jag vill inte bli känd som nån PMSig fjant på skolan så att.. Ja, det vart ingen alls då. Istället ska jag snart sova igen, lyssna lite på musik och se nån film sen kanske. Senare ska jag försöka fixa samhället och göra historian som jag hittade (Likt ett återupphittad hårspänne !!xD)

Fast jag vet inte om jag ska lägga mig i badet, men jag har dock ingen ny bok att läsa, drar kanske in på kult.m idag och lånar lite böcker, annars tar jag nån av mammas kärleks romaner och lägger mig i badet med.

Nu kom jag på att jag är hungrig också.. Fook, vi har typ ingenting hemma... x/

Aja, inget långt inlägg idag eller.

Fast jag skulle påpeka, nått jag glömde skriva igår om lördags.. HAHA det va så roligt. Tjejerna skulle ut på krogen som sagt och ja, Anna hade väl skrytit lite öppet om att hon skulle ha förfest hemma hos oss. Men ja, det bli ganska lamt, så tjejerna går till konsum och jag ligger kvar och se den dära Hilary Duff filmen som gick, men den heta.. Vahette han.. Oliver James tror jag.. Jo han är het ..Sååå heet :' ) Iallafall så ligger jag där och ser hetingen så kommer nån in i vardagsrummet o.o;

Det är Daniel och Andreas och Daniel bara 'jag trodde det skulle vara fest' HAHA Vilka LOOSERS XD Dom ville se om vi hade 'fjortisfest'. vafan gör en 25 och 21 åring hos oss?! Snacka om ingaliv personer xD Jaja, dom irriterade mig en stund och sen stack dom.




image218
Jag fullkomligt ÄLSKAR min Mr.BUMP tröja x)

image219
Idag var jag trött men jag försökte retuchera bort mina ögonpåsar litegranna xD


image220
Snart är min hårfärg slut :'( Måste fundera ut om jag ska köpa mer eller om jag ska färga nått annat.. Jag har lust att färga svart igen men sen när jag kommer vilja bleka det igen kommer mitt hår bli sivnto :'(


Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0