HOROSKOP

image236

Latinsk namn: Leo
Styrande planet: Solen
Färger: Guld, orange, vitt
Element: Eld

Positiva egenskaper:
* Generös och varmhjärtad (SANT)
* Charmig och social (Charmig kanske men social?! hm.. tveksamt)
* Kan hävda sig själva och blir bra ledare (?! Näe tro inte det)
* Har ett bra sinne för humor (?! Är nog inte många som håller med om)
* Entusiastisk och positiv (SANT)
* Kreativ och med framåtanda (Kreativ kanske men har ingen framåtanda)
* En trofast och kärleksfull partner (Kanske när dagen kommer)

Negativa egenskaper:
* Stoltheten ställer till problem (Mer egoistmen som ställer till problemen)
* Blir lätt arrogant, högfärdig och makthungrig (Ja kanske... Maktgalen?! Ja... Kanske när det gäller Gollum då)
* Kan vara svartsjuk och krävande (Svartsjuk kan jag väl vara men jag tror inte jag är krävande)
* Ställer sig lätt nedlåtande till andra (I gollums fall så ja, annars tror jag inte det)
* Stort behov av bekräftelse, behöver smicker och beundran (Näe jag klarar mig nog utan det)
* Dominant och vill stå i centrum för uppmärksamheten (Hm.. Det beror på vem man är med. Men kompisar står jag aldrig i centrum men med släckten handlar allt om mig och min humor)

Går bäst ihop med: Väduren, lejonet, skytten, kräftan
Går sämst ihop med: Oxen, jungfrun, stenbocken och fiskarna
Går kuligast ihop med: Tvillingarna (Mesta dels tvillingen Hai)

Kommentarer
Postat av: Hai

Men.. tvillingarna då??
=P

2007-10-08 @ 18:59:07
Postat av: Moa

Jag bröt lite regler och satt in tvillingarna xD

2007-10-08 @ 20:09:32
Postat av: Noniii

e kräftan lite lik skorpionen då?? :P:

2007-11-18 @ 17:22:14
URL: http://Nonii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0