Fredag

sitter på skolan och är redigt trött. Ska snart ha samhällskunskap och det mina vänner, har jag absolut ingen lust med. Jag är himla less och vill bara hem. Jag gillar inte det faktum att dom satt historia och Samhälle på fredagen, det suger x-)

Så jag sitter här med Alicia, Antonia är på teatern, och väntar på domelektionen. Okej så hemsk är den inte men jag är inte på humör.

Till lite gladare nyheter; Efter ca 1 år få Maja och jag IDAG tillbaka datorn!!!! Fast vi har bytt med Anna så vi få en annan data men whatever!! WAAAH! Äntligen, jag och Maja sitta uppe på helgerna och se en massa seirer!! På Julafton ska ingen förvänta oss att umgås med familjen, nejdå vi kommer att sitta inne i rummet och titta en massa serien med en massa snyggingar i. Vi kanske, bara kanske kommer ut när vi ska äta och öppna julklappar x) Thehehe

HUHU ÄNTLIGEN kommer jag kunna ladda ner saker igen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Mammas dator är sugig och vägrar ladda ner saker så att.)

En till roligt sak; Ikväll bli det Antonia banonia (Jag ÄR rolig!!) Vi ska ha tjejkväll, jag och mina favvotjejer, det kanske bli lite trångt i Nonis lägenhet men det kommer att vara mysigt. Båda jag och Antonia vill hyra film så vi få väl se, men annar ska vi sjunga kareoke, spela spel och äta massa gotti gott!

Men nu ska jag vidare

Ahnyoung~


Kommentarer
Postat av: Erika!

WEEEEEEEEEEEEEEEEEEI ERIKA LÄNGTAR XD

2007-10-12 @ 17:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0