Sweetpie

Idag ska vi.. städa, jobbigt. Jag har blivit värre i min hals men jag få inte lägga mig i badet T-T Måste städa rummet först, och Gollum vill inte vakna. Jag har typ städat allt hittils, så förhoppningsvis så få jag snart bada... Jag fryyser så.

Ikväll ska jag planerat till Antonia, vi skulle ut, mendet verka som det bli fest hos henne, vet dock inte om vi ska ut efteråt, men det verkar luta åt det hållet iallafall. Vet inte nån bergsåker vill med, har inte snackat så mycket om det... Men iallafall ska jag ha roligt och sjunga mycket sånger... eller så inte.

Snart vaknar Gollum och då måste jag forts. huhuhu

Även att jag har planerat att sätta i hårförlängning, men Marie har inte ringt mig än.. Men jag hoppas hon gör den medans jag fortfarande har pengar!!.. Snart måste man juh börja köpa julklappar... Jag liksom ser mina pengar flyga iväg framför mig..

Nejfan! Nu ska det vara roligt att köpa klappar!!...

Snart är det december!!!!!!

Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0