NYTT INLÄGG!!

Äntligen tar jag mig tid och skriver här, har varit tyst i vaddå? 3 veckor eller nått! Men nu är jag här igen med mitt meningslösa skrivande, hoppas ni läsare inte gett upp hoppet angående mig :)


Nej, nej till mitt bloggskrivande. Har varit kattvakt hemma hos Ida hela helgen. Åkte dit i fedags med pappan, vi fick vänta i ungefär en halvtimme innan vi va över alnö bron på- MIN TEGOMASS SKIVA FÖLL NER- Kommer tillbaks


Nu x)
Iallfall så kom jag till Ida och hade tråkigt hela kvällen och Moogle och Xemnas va skitjobbiga och hoppade runt och fightades med varandra hela tiden, jag skulle se Naruto, men den laddades aldrig klart, så jag satt och läste naruto fanfictions till typ 2 då jag och katterna bestämder oss för att sova, så jag stänger ut katterna ur rummet och gå och lägger mig.. men jag kan itne sova så jag gå upp igen och bestämmer mig att läsa lite mer fanfictions, och när jag går till datan ser jag Moogle i dörren (det är en glasdörr) och hon hade värsta puppyeysen så jag ta med henne in i rummet ocxh myser medans jag läser lite, klockan tre lägger jag mig igen. Jag lyckas fantisera om att en clown låg under sängen och att the grudge skulle komma under tänket eller från taket innan jga somnade.

Iallafall så i går så kom Anna och Gollum och vi skulle ha mitt efterlängtade Naruto maraton :):):) Men det vart Legolas och ringen istället, vi tittade på alla filmer men spolade fram till legolas scenerna xD Även att när vi skulle köpa gott så va vi dom enda på hela konsum x) Iallafall så går Anna och Maja och lägger sig och jag ser 1 avsnitt av Naruto x( sen så lägger jag mig också.. men helt plötsligt börja vi göra nån strange lek att ena personen ska hitta på ett ord typ 'Snopp' (Vi HAR dålig humor) och sen ska en annan sjunga en melodi på det ordet, det va as roligt x) så låg vi där tre mongon och sjung om snoppar i mörkret O.o

Jaja, sen så lyckades jag göra lite bilder till min fanfiction, men inget jag lägger upp här, istället ska ni få se min och Annas karaktärer i Naruto, Jag hade tråkigt och började att jag skulle göra sharingan ögon på ett kort på mig själv.. det slutade med att det såg ut så här;
image238
Jag vart en helt egen Uchiha x)

Sen såg Anna min bild och ville språngt också vara en ninja, och hon ville vara som sexiga Gai.. Plus att hon ville ha en väst (Den va as svår att göra så basha den INTE) Haha, Anna vart en Gainna:

image239

Även att jag har färgat håret till alla som inte vet, Mitt blåa i håret är BORTA nu, nu är hela mitt hår tråkigt BRUNT, men jag tycker det vart bra, men jag har fått så extremt många kommentarer på mitt andra hår så jag kände mig speciell.. och nu är jag bara PLAIN x)

Iallafall har vi fixat rummet och nu är datan i mitt rum så jag kan se vad jag vill när jag vill. Labtopen fick vi lämna in, den är cp och jag hatar den.. x) Nu ska jag se lite Naruto :P

Ahnyoung~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0